keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Flunssa jatkuu..

Taisin vähän turhan ajoissa sanoa, että oon terve. Kamala yskä tuli yli viikko sitten takasin kuumeen kera.. tuomio oli keuhkoputkentulehdus :( Kaiken maailman rohtoja on kokeiltu, mutta en luovuta, eiköhän tää kohta lähde!

Täällä oli tänä aamuna -5 astetta pakkasta ja tänä yönä saattaa tulla lunta. Meidän toimistokin oli alku viikosta aivan jäässä. Tänään vihdoin isännöitsijä kävi korjaamassa tai tekemässä jotain ilmastoinnille, että saatiin vihdoin vähän lämpöä :D

Töissä alkaa kaikki jo sujumaan aika hyvin, puhelimella soittelu espanjaksi ei aiheuta niin paljon paniikkia kun aluksi. Muistan vieläkin ekat viikot olin kauhusta kankeana kun puhelin alkoi soimaan ja jouduin vastaamaan :D
Voisin vähän enemmän kertoa mun työstä mitä oon päässyt jo tekemään.

Toimiston ikkunasta
Olen siis töissä incoming matkatoimistossa Madridissa. Meidän ryhmät tulee pääosin Ruotsista ja Suomesta.
Luomme ensin ryhmän varausjärjestelmään ja lähetämme hotelleille kyselyt onko heillä vapaita huoneita. Aika moneen asiaan toimistolla on jo valmiit pohjat mihin pitää syöttää vain ryhmän faktat.
Myöhemmin kun on saatu hotelleilta ja muilta mahdollisilta tarjottavilta tuotteilta hinnat, lisäämme tarjoukseen. 
Tämä on aika perus rumba mitä olen tehnyt monesti jo. Muita tehtäviä on ollut luoda uusia hotelleja, ravintoloita ja aktiviteetteja järjestelmiin ja kääntää niitä englanniksi ja suomeksi. 
Ainiin olen myös pari laskua päässyt tekemään.

Terkkuja meiltä <3 

Koitan kirjoitella taas ensi viikolla! Kohta on taas dinnerin aika :p
Good night <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti