sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Pääsiäisloma ja muita kivoja jutskia :)

Aika vierii täälla niin nopeaa tahtia, etta ei meinaa itse pysyä edes perässä. Tuli Suomessa käytyä, tytöt lähti jo muutama viikko sitten, pääsiäisloma jo hurahti vauhdilla ohi ja ensi viikolla mun vanhemmat ja siskon perhe tulee tänne kyläilemään.


Aranjuez
Maaliskuun alussa mun kaverit tuli siis käymään täällä ja meille sattu tosi kivat ilmat. Pieniä mutkia matkaan tuli jo heti alussa kun tyttöjen lennot olit peruttu ja yheltä varastetttiin lompakko jo ensimmäisenä päivänä mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Meillä oli super kivaa yhdessä.


Ojala!
Viime viikonloppuna olikin jo pääsiäislomat. Pysyttiin Danin kanssa kotona mutta käytiin päiväreissuilla, mm. Cuencassa. Lomat tuli kyllä tarpeeseen. Cuenca oli kaunis pieni kylä mutta odotan siltä kyllä hieman enemmän.. Monet olivat hehkuttaneet Cuencan "riippuvia taloja" ja ajattelin, että niitä oli jokapaikassa :D Mutta oli kuitenki kiva käydä siellä vihdoin. Pysähdyttiin myös matkanvarrella sellasessa pienessä kylässä nimeltä Buendia, missä joku taiteilija oli tehnyt kallioon erilaisia veistoksia ja niitä oli sellasen polun varrella.


Cuenca
Vihdoin ensi viikolla mun perhe tulee tänne!! Oon niin innoissani, koska myös mun sisko tulee sen vauvan kanssa <3 He ovat täällä perjantaista keskiviikkoon. Aion pitää maanantain töistä vapaaksi, että saisin viettää heidän kanssa mahdollisimman paljon aikaa. 

Töissä aika vaihtelevaa, huomaa, että asiakkaat laittaa viestiä aina samoihin aikoihin. Välillä tosi hiljaista vaikka aamu mutta yhtäkkiä tulee hirveästi hommaa. Mutta kaikki sujuu jo tosi hyvin ja olen päässyt hoitamaan jo muutaman tarjouksen ihan alusta loppuun itsenäisesti :) Huomenna taas maanantai.. Mutta onneks kiva viikko tulossa!


Ruta de las caras
Nyt hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti