maanantai 9. toukokuuta 2016

Sateinen huhtikuu..

Toukokuu alkoihin ihanan aurinkoisesti täällä Madridissa ja myös pidennetyllä viikonlopulla. Viime kuukausi oli täällä super sateinen ja synkkä.. Ei yleensä kuulemma huhtikuu ole tällainen ollut. Mun perhe tuli siis vierailemaan täällä huhtikuun puolessa välissä. He eivät olleet aikaisemmin käyneet täällä, vaikka mä olen jo monta vuotta lentänyt Helsinki-Madrid väliä :p Ja vihdoin myös mun ja danin vanhemmat tapasivat, kahden vuoden jälkeen. Iiik!!
No mutta kaikki meni tosi hyvin ja en malta odottaa, että ne tulisi taas tänne. Tykkäsivät siis todella paljon Madridista vaikka vettä satoikin melkeinpä joka päivä.
Drinksu nimelta "Joselito"
Töissä alkaakin nyt viimeinen kuukausi, jänskää!! Kaikki arviointilomakeet ja tarpeelliset paperit olenkin jo palauttanut ja huomenna mun opettaja saapuu Madridiin mun arviointikeskusteluun. Hieman jännittää mutta eiköhän tästä hengissä selvitä. Töissä menee mukavasti ja on ollut todella kiireistä. Ne ketkä mut tuntee hyvin niin tietää, että olen super stressaaja.. pitäisi hieman rauhoittua i know :D mutta nyt alkaa jo helpottamaan! 

Hotellilta lahjuksia ;)
Niin kun sanoin niin kuukausi olisi jäljellä työssäoppimista ja 1.6 olisi lento takasin kotiin. Takaisin mä olen siis tulossa joskus heinäkuussa varmaan mutta on kyllä super ihanaa päästä kotiin Suomeen. On ollut niin paljon ikävä kotia etenkin sen jälkeen kun mun perhe kävi täällä ni päätin, että haluan viettää kesän Suomessa. Ja yksi suuri syy on myös se, että mun tosi moni läheinen on saanut vauvan, joten mun on pakko päästä rutistelemaan niitä <3

Multa ja Manulta churro terkkuja <3

Parin viikon päästä täällä onkin taas pitkäviikonloppu ja mä suuntaan kohta Barcelonaa, vihdoin!! Olen nyt 2 vuotta yrittänyt mennä käymään siellä mutta nyt vihdoin suunnitelmat käy toteen :) Meen moikkaamaan mun ihania Suomimisuja.

Ps. Luulin, etta julkasin jo tämän aikasemmin mutta eipä ollut mennyt.. En jaksa muuttaa mitään, joten jäljessä vähän hehe ;)


Besos!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti